A vállalkozásod indításakor nem a logókészítés a legfontosabb dolog.
De már akkor megteheted, hogy kiválasztasz 1-2 színt és egy betűtípust, amit következetesen használsz.
Marketing szempontból hasznos, ha ki tudsz alakítani egy jellemző megjelenést. És ha szükséges, akkor készíthetsz vagy készíttethetsz logót.
Jó logó készítése akkor lehetséges, ha a körültekintően kiválasztott grafikusnak jól le tudjuk írni a tevékenységünket, céljainkat és a célpiacunkat. Minél pontosabban meghatározzuk ezeket, annál jobb terveket kapunk.
A kiválasztásnál fontos, hogy nekünk is tetsszen a logó, de ennél sokkal fontosabb, hogy a célcsoportunknak, azaz a vevőinknek tetsszen. Tehát nem a barátainknak vagy a családunknak vagy a könyvelőnknek, hanem az ügyfeleinknek. Extrém példa: a férjünk és kamasz fiunk szerint túl babarózsaszín a logó, de mi mosható pelenkát árulunk.
Nekünk 13 terv közül kell választanunk. Ezért kérjük, hogy segíts: Neked melyik tetszik a legjobban?
A logókra a Facebook oldalunkon lehet szavazni. Nyomj Tetsziket arra, amelyik szerinted a legjobb a Nóra vállalkozik képzéshez. Köszönjük!
A terveket az OWT (http://webdesigntanfolyam.com/) hallgatói készítették.
Köszönjük nekik is és Tóth Zsuzsannának, az OWT tulajdonosának!